Vardagsrummer nere~ [sk spelrum]

Då har vi idag köpt en ny bänk wohooo(hahah bänk..)
Nej men, den ser MKT bättre ut iaf. Den gamla var så förskräcklig hahah xD Jag, min bror och min pappa fixade de tillsammans(fast vad gjorde jag egentligen lolol). Men är rätt så nöjd över hur det blev~~
Från vänster till höger! Vänstra är gamal, medan höger är ny~~
Det här är tvrummet på nerevåningen. Även kallas för spelrummet. Jag eller min bror brukar vara här och spela~~ På högra bilden kan ni se PS3, PS2, DVD grej, och den första playstation lolol, hahah ofta att vi har kvar den XD jag blev faktiskt chockad när jag hitta den O-O .. wow liksom XD
(oh, på vänstra bilden kan ni inte se PS3.. eftersom min bror tog hem den till hans kompis för att spela.. aaahhhh någon dag kommer han tappa den för att flyttar runt på den för mkt ;A;

Med de nya spelrummet fixat..har jag blivit spel sugen o3o ..plötsligt har jag blivit JÄTTE sugen på att spela FFVII efter att Micis håller på att spela... men...för.... jag har skolaaa, och inte tid för spel ;A;...eller...? aaahhh jag vill spela speeeelaaaa... fast jag har annat att spela också XD...men är jätte sugen på FFVII.... ugh ;A; eller....ska jag kanske ta och spela FFVIII ...? Varken jag, min bror eller min syrra har spelat klart FFVIII XD det är de enda final fantasy spelet ingen hade spelat klart.. Min brorsa var nära på att varva spelet en gång, men jag råkade radera hans save ... gissa hur arg han blev XD HahAHAH men jag var ju barn!! o3o ...

Kommentarer
Postat av: Micis

Ah ja... jag hade kvar det som "Aeris" :P Tänker att det ändå är så det uttalas på japanska (som ju är orginalspråket), så även om det egentligen är "Aerith" spelar det inte så stor roll ;P :D

2013-01-13 @ 22:44:10
URL: http://swiftflightform.blogg.se
Postat av: Suuki

..mitt "spelrum" på nedervåningen är jättefult.. ;__;

Men spela på~ whoop

2013-01-14 @ 18:59:26
URL: http://suukichan.blogg.se
Postat av: Micis

Alltså grejen är att jag sparade ganska tidigt in i grottan och fienderna där är så himla jobbiga :'O Det tog ju typ två timmar eler mer för mig att ta mig till Sephiroth ;w; Man dör och måste heala heala tiden, vilket gör att man slösar bort en hel del potions som man behöver till Sephiroth-fighten ;/ Hade så bra materia jag kunde antar jag, men hade liksom missat väldigt mycket (vapen+attacker) och var precis runt gränsen till den rekommenderde leveln ;3; (58 i början av grottan, tror jag kom till 63 efter Jenova)
Vet inte om det skulle gå, men har inte så mycket ork att springa igeom hela grottan gång på gång i flera timmar bara för att göra "på-håret"-försök >w<

Kollade på hela slutet på YouTube iaf :) Skulle ha varit trevligt att klara det förstås, men eftersom jag inte kunde komma ut ur grottan och levla mer kände jag att jag inte skulle orka ;3; Kanske aldrig hade fått se slutet då xD...

2013-01-16 @ 20:38:56
URL: http://swiftflightform.blogg.se
Postat av: Anonym

svar; åhåhå,tackar~ ;u;

2013-01-16 @ 20:51:01
Postat av: Micis

Hehe :D Jag måste verkligen spela om det - missade bland annat Vincents flashback O.o Och jag skaffade aldrig en chocobo. Och det fanns ställen jag aldrig hann utforska...
Kollade ju verkligen inte upp någonting så det blev lite för knivigt där i slutet xD
Gaaaaahhhh ser så mycket fram emot filmen<33 ówò Tyvärr kanske jag inte kan se den online så jag måste i så fall vänta till nästa helg som längst... >w< Det är ju så awesome att se alla karaktärer "levande" (because dat graphics *drool*! xD) ^^ Längtaaahhhh~~

Ahhh de kommande Gintama-episoderna kommer bli så himla epic också<33
Det är lite awesomeness overload för mig just nu XD

2013-01-17 @ 16:13:32
URL: http://swiftflightform.blogg.se

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback