Ny pokemon

För er som inte redan har hört nyheten, så ska det komma en ny pokemon spel!
Pokemon Y och Pokemon X - som ska släppas för Nintendo 3DS.. vilket är surt, eftersom jag inte har 3DS, utan bara vanliga DS ;A; ....aaahhh, och den ser ut att vara riktigt awesome o3o
Här nedan är de tre starter pokemonen man får välja;
Själv så blev jag väldigt förtjust i Froakie~~ Kolla på den lilla filuren!! Froakie ser så smart, listig, rolig och underbar ut *3* Jag tycker även dom andra två pokemonen ser awesome ut!! Fennekin är en riktig badass! Vill så gärna se utvecklingen på den ;A; Chespin ser också riktigt söt ut!! gaah *3* vill så gärna spela de här spelet... men neeee, man måste ha 3DS för de... heheheh xD
Efter att ha följt, köpt alla spel av pokemon, och spelat dom, varvat dom tillsammans med min bror (fast inte dom nyaste, han spela ju inte längre XD)
KOlla bara på grafik skillnaden hahahah !XD 1996 spelet..fast jag hade den ''nya'', pokemon gul - hahah älskade de spelet så jäkla mycket då jag alltid hade pikachu med mig~~ och låt oss inte glömma 1999 spelet - pokemon guld hade jag xD (fast jag och min brorr bytte spel många gånger så jag spelade också på pokemon silver), de spelet var min absoluta favorit - då man kunde åka fram och tillbaka till kanto och johto~~ vilka minnen ;A; lite sorligt att jag inte kommer kunna spela de nyaste ;3;

Kommentarer
Postat av: Micis

Heheh ja jag är glad att jag inte gav upp; har verkligen det där att jag absolut *inte* ska "fuska" xD
Älskar storyn<3

2013-01-13 @ 01:00:04
URL: http://swiftflightform.blogg.se
Postat av: Suuki

Jag är också lite sur över det.. ;__;
Men du har väll spelat soulsilver och heartgold? Även om det är remakes så tycker jag nog att de är det roligaste av de nya spelen~
(tänkte eftersom du saknade att åka mellan kanto och johto~)

2013-01-14 @ 18:57:41
URL: http://suukichan.blogg.se

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback