FFVII klart

Woohoo nu är man klar~~
Efter en sån lång period, sist jag spelade var jag ju en liten skit unge hahah XD men nu.. idag.. har jag varvat FFVII i egen hand. (Det var ju min bror som klarade av spelet helt och att jag bara såg på hahah).
Det var väl kul, kändes toppen med hela teamet och allt det där 8D Jag blev bara lite sur nära slutet(inte slutet hahah). Det är nämligen så att på disk 3 kan man möta ''side bosses'', som är på lvl 99... och är helt omöjliga. Jag kämpade verkligen för att vinna.. körde typ 6 gånger mot den jäveln.. men dog hela tiden.. så jag strunta i de tillslut och gick vidare med spelet.

Jag var nyss på sista stället, north cave eller vad den nu hette. Hahah.. och om jag ska vara ärlig.. så var det nog de 3 lättaste bossarna jag mötte XD det tog mindre än 5 minuter på varje boss,( de kanske var lätt för att jag spelade med en BADASS taktik, eller att jag var på ganska bra lvl). När jag kom till grott stället(de sista) var Cloud på lvl 67, och alla andra gubbar var på lvl 63. Innan jag kom hit så var jag i ngn skog bredvid Mideel och fick upp alla gubbars Limit Breaks XD jag fick tillslut ALLAS sista Limit Break(fast Cait Sith hade ju bara två...).
När jag tog mig igenom hela grottan valde jag mina två andra favorit karaktärer, och kämpade med dom genom hela grottan till bossen(de sista bossarna) Cloud var då på lvl 75, och mina andra två var på lvl 70 (dom andra var på lvl 65 hahah). Som sagt..jag tror det berodde mest på min taktik.. min brorsa säger ju själv att jag använder en ganska bra taktik XD

Nu när slutet har setts, igen... och jag fick beskåda the endless stars(på slutet(absoluta slutet, efter att man får se en scen på ''500 år efter'') så flyger bara stjärnor mot dig eller ngt... när jag var liten lät min brorsa spelet vara på 4 timmar för han hoppades på att ngt skulle komma efteråt XD ..fast de gjorde de aldrig ;A;
 
Japp.. nu är allt klart ;A; Vill nu bara skriva alla fina och underbara karkatärer; Cloud, Barret, Tifa, Aeris, Red XIII, Yuffie, Vincent, Cait Sith(Reeve), Cid, Rufus, Rude, Reno, Zack och slutligen Septhiroth - u guys are the best characters booooo nu ska man hitta på ngt att göra... jag har ju blurayen..så jag kan se om filmen...hmm.... fast...uhh...
Och nu ska man hitta på något höhöhöö...
Micis, om du behöver någon sorts tips... kolla google eller fråga moi! Men ta alternativ 1.. eftersom jag är en dålig förklarare XD

Kommentarer
Postat av: Micis

Awesomeness owo Jag har läst lite om alla extrasaker man kan göra; får se hur mycket av det som blir av xD Tänker i alla fall skaffa Clouds, Cids och Vincents sista Limit Breaks (kanske de andras också) :3 Och levla till 99 xD Och jag hoppas att jag orkar föda upp en golden chocobo, för jag skulle gärna vilja ha de olika materiorna som bara går att nå med den ;w;

Japp, definitivt ett av de bästa spelen EVER<3

2013-01-29 @ 20:28:46
URL: http://swiftflightform.blogg.se
Postat av: Micis

Svar: Och fuwaaahh tackar så mycket, lol~~~<3 >w<

2013-01-29 @ 20:30:01
URL: http://swiftflightform.blogg.se

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback