Cuticle Tantei Inaba

HahHAhaHAh herregud vilken anime!
Det var länge sen som en NY anime fick mig att skratta så mycket XD
Några scener är ju bara helt underbart bäst och får en att gap skratta lite hahah xD Fast de finns folk som inte tycker om den här animen(skulle nog säga väldigt få personer som inte har konstig humor XD but seriously guiz.. den här animen är knäpp som...XD
På tal om animationen!!! HAhAHAH herregud så SÖTT!!! Jag älskar som fasiken alla chibi söta små karaktärer dyker upp *3* det är ju så sött!! gaaah *A* Men seriöst, karaktärerna är ju helt underbara också XD ni anars inte hur mkt jag blev chockad när jag såg första avsnittet(trodde att den här animen skulle vara dålig..). Ibörjan av första avsnittet tyckte jag de var lite för weird... seriöst...helt FUWQING WEIRD...XD men sen... förblev de weird, men också extremt kul! XD
på tal om karaktärerna, så är den lilla svart håriga killen Kei så söt *3* uhuuguu~~ yesy es, alla andra är också söta(och lite hete huffhuff), men seriöst guiz XD kan inte sluta skratta XD
Han som spelar ''pappa'' rollen(lol har en dotter) är så jäkla rolig XD börja garva sönder på grund av några scener om pappa-dotter rollen XD sen är geten Valentino också riktigt rolig(på idiotiskt sätt), och söt hAHaHAH XD alla karaktärer är väl roliga... XD håller just nu att kolla på episode 3~~ uuughh so funny *3*

Kommentarer
Postat av: suuki

..Jag vill bli nööööördig D:

2013-01-22 @ 21:39:06
URL: http://suukichan.blogg.se
Postat av: Micis

Ahhh jag måste verkligen spela om spelet<3 >w< Kanske gör det nu i helgen när jag väl har så mycket tid~ o3o

2013-01-25 @ 22:36:50
URL: http://swiftflightform.blogg.se
Postat av: suuki

svar; Aawwh, Tack så mycket ;U; <333
Är verkligen jättenöjd. Visste inte att jag kunde.. 8DDDD

2013-01-26 @ 00:26:35

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback