Aaahhh

Det har hänt så mycket >_> ..men..
jag orkar aldrig skriva om de XD så istället skriver jag nu; förlåt att jag inte skriver så mkt på bloggen. Har ju lovat att bli bättre, men de har ju inte gått vidare XD

Och omgg, så mycket serier, så mycket grejer som händer~~ just nu vill jag bara fangirla över något litet;
Detta är nämligen Yohio. Han är svensk och kan SKIT bra japanska(unf unf) heheh. MEn grejen är, han ska vara med i melodifestivalen iår och sjunga(sån sexig röst på japanska hahahah *3*), och jag tycker det är JÄTTE modigt av honom. Människor skulle nog kalla honom för konstig, gay eller transa osv osv.. men ändå bestämmer han sig att gå upp på scen. Han är riktigt stark av sig (jag skulle aldrig kunna klara av det.. jag vet ju hur människor dömer hela tiden...)

Men jag hoppas iaf att han får röster~~ och så undrar jag vilket språk han kommer sjunga på, svenska, engelska eller japanska, fast jag hoppas egentligen på engelska - fast han sjunger riktigt awesome på japanska GRRRRR rawr lol, nej men här nedan kan ni lyssna på en låt av honom~~


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback