♥Psycho-Pass♥

OMG YAAAHH! Jag längtar så JÄTTE MYCKET!!! Den här hösten har verkligen de bästa anime!!! ;A; jag tror jag kommer svimma av för mycket glädje. Jag har egentligen andra serier som jag också är hyper för, men jag har precis sett på Psycho-Pass PV och håller på at dööö XD Den ser fan as nice ut!


Ser den inte skit cool ut!!??? längat verkligen gaaah ;A; och den har också ''samma stil'' som Katekyo Hitman Reborn för hon som gjort KHR har gjort design grejerna till den här serien! Omg döööör, khya fangirl moment ideed. Nästa inlägg kommer jag visa vilka anime som jag kommer se(följa) den här hösten - nästan alla av dom...jag har väntat i EVIGHETER på att de ska bli anime ;A; äntligen♥


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback