Desitle VS Sterek. RÖSTA PÅ STEREK!


Jag vet inte om jag har nämnt det här. Men jag är galen i två serier som några nog vet; Supernatural, och nu Teen Wolf. För er som inte vet vad slash är, det är typ samma grej som yaoi....typ XD Fast ett uttryck ''vanliga'' fans använder - eftersom alla inte känner till japanska termen yaoi.

Nu kommer jag leka lite galen!! Men jag hoppas ni orkar läsa.. om ni inte orkar läsa, hoppa LÄNGST ner i det här inlägget och tryck på länken och rösta på STEREK.

Kan börja med att förklara att Destiel(slash couple från Supernatural)(Castiel + Dean) var min första ship(par) som jag älskade och blev galen i! Har äslskat och blivit galen i den här serien under ett helt år nu!
Men för cirka 2 månader sen rekomenderade min syster Teen Wolf till mig. Jag testade på att se den och älskade den direkt! Det kändes som om jag var 12 igen! Gaaah!! Jag älskade två karaktärer; Stiles och Derek (Sterek), och älskar så jäkla mkt den här pairingen! Det är inte det enda heller! Hela..HELA!!! gänget älskar Sterek, hela skådespels gänget, dom som skapar Teen Wolf och dom som sänder Teen Wolf! Alla älskar Sterek! Seriöst...alla!! Jag vill att Sterek ska vinna! De måste vinna! Det här kommer då att sända ett budskap som visar att vi verkligen vill att Sterek ska hända. Destiel har alltid vunnit innan- men inget hade hänt... INGET alls.. Men Sterek kan hända...

För cirka en timma sedan ledde Sterek med 6000+ votes. Men sen skrev Misha(skådespelare för Castiel) på facebook en liten rolig kommentar (lolol älskar honom, han är så rolig!!! <3)

Innan han skrev något, stod det 64tusen för Destiel och 68tusen för Sterek. Cirka 30 minuter efter att han skrev det här ledde Destiel med 1tusen.... HUR FASIKEN!!! AAAAHHHH Jag älskar Supernatural. Jag älskar Destiel! Men jag vill att Sterek ska vinna deras första tävling(poll lol)!!! Men seriöst... pga att han skrev såhär, så blev det jätte många röster... och nu leder Destiel.... gaaah ;A;

Sen lite efter kommer en skådespelare från Teen Wolf(vi fans kallar honom för Captain för Sterek båten lol), och han skrev också då, I just love captain <3

Det här är krig!!! Skådespelarna går in i det här också omg lol!! Fast jag vill egentligen att skådespelarna för Stiles och Derek ska skriva XDDD fast... vem vet? XD... men asså gaaah blir galen.. vi måste... Sterek måste vinna! Det här är mkt viktigt... lol fyfan va galen jag låter XD

EDIT!!! klockan är 23.38. Och jag hoppar av glädje lololo omg XDDD asså.... ni fattar inte...det är som om man gillar ett yaoi par... som inte är ihop ens.. men att personerna som gillas ihop gillar det också...typ....eller ngt, det är vääääldigt rörigt!! XD MEN KOLLA!!!!:

OMG HYPER! XDD Colton är skådespelare för en av huvudkaraktärerna för Teen Wolf!! He ships sterek hard!!! Nu är det bara att vänta på resten av medlemarna från Teen Wolf att sprida!!! It must happen!!!

Så nu kommer jag be er, som följer den här bloggen att rösta på STEREK (Teen Wolf) på den här länken: http://www.afterelton.com/2012/09/ultimate-slash-madness-tourney-championship-round
Om ni inte vill... well... okej då ;A; och om ni vill, jag älskar er!!! Kom ihåg att rösta måååånga gånger... Man kan rösta en gång varje timma. Det här håller på fram till söndag!Så hjälp mig och många andra !! Kram från mig!!! Och för er som inte sett Teen Wolf, kolla på den. Och för er som inte sett på Supernatural, kolla på den efter söndag... efter röstningen XD då allt är lugnt igen. För båda serierna är grymma!

RÖSTA HÄR PÅ STEREK (TEEN WOLF)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår inte så mycket, men....aa.. xD

Kanske kan rösta sen, för din skull..även om jag inte hänger med~

Svar: hahahah XD jo men.. det är lite svårt när det inte är någons...''intresse'' XD men om du röstar, så TACK SÅ JÄTTE MYCKET!!! <3 massor med kramar från mig~~
HizuMaki

2012-09-19 @ 09:16:10
Postat av: Anonym

Sv; yaaay, vad är ditt hela namn? ;w;

Haha, fick lära mig det där bandgrejset i förrigår... Men de är typ fett awesome~

Svar: oh va kul! kpop skulle jag tro? men välkommen in i bandgrejet iaf XD~
och.. jag känner inte riktigt för att ge ut hela mitt namn (speciellt en som är anonym XD), man ska aldrig ge ut ''för mycket'' information.
Men det beror på också vem som frågar, om jag har känt personen ett tag och vet vem hon eller han är så känner jag att det är tryggt och kan ge information XD
HizuMaki

2012-09-19 @ 09:18:22

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback