ConFusion - 7 dec till 9 dec

Det blir ConFusion för mig iår! Har redan köpt biljett!

Fast jag har egentligen inte plenerat att gå med ngn (cries), fast jo med en kompis som kmr upp sen. Och det bestämdes nu, för någon minut sedan lol xD
Har inte frågat någon annan än, tänkte fråga en kompis från japanskan om hon ska dit-fast det har jag inte hunnit med XD och så har jag två ''gamla'' kompisar som jag inte har lika mycket kontakt med just nu som ska dit.. får se om jag kan våga prata med någon av dem xD
 
Ska någon mer på ConFusion? Ett litet ''hej'' skadar inte xD

Kommentarer
Postat av: Suuki

JAAAAAAAG ÄÄÄR DÄÄÄÄR!!!
Du får komma och leka med mig i activity...

Btw, jag har inte sett ditt fejjs nån gång... O.o

2012-09-16 @ 23:46:45
URL: http://Suukichan.blogg.se
Postat av: Suuki

Sv; har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra än... :p

Eller så kan jag bli vän med dig på facebook, också.. >:D
Och även om du är en kass bloggare så kollar jag din blogg ganska ofta...lol..jag har inget liv.. ;w;

2012-09-17 @ 08:00:06
URL: http://Suukichan.blogg.se

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback