Tonari no Kaibutsu-kun

Har sett på första avsnittet, och älskar det!! (fast jag tycker att mangan är lite bättre inom tempo, animen var lite för snabb nu första avsnittet). Men animationen är hel skön!
Och inte nog om animationen, Haru (huvudpersons killen) ser dubbelt så snygg ut i animen ;A; kyaaah fangirlar!!! Jag älskar när han ser sur ut och sånt 8D I just luuuv it~
Det här kommer bli en skön romantiskt shoujo anime att följa. En mysig en. Just vad det behövs. Det finns ju inte många(nya) sånna animes, så är lite glad nu~~
Kyyaaahh fangirlar!!! Kolla bara på Haru här nedan! Han ser så het ut!! ;3; Men hans personlighet är inte bara små sur. Han är så oskyldigt söt ;A; ahhh, längtar till nästa mysiga avsnitt<3

Kommentarer
Postat av: Suuki

ALLTSÅ HARU ÄR FÖR HET! JAG VILL HA HAN ISTÄLLET!.. D'':

Tycker det är dumt att alla får så snygga killar i animer, därför gillade jag den inte..lol.. även fast jag egentligen tyckte om det..

Fast jag håller med om att det gick liiite för snabbt i animen.. o_o

2012-10-05 @ 22:11:13
URL: http://suukichan.blogg.se

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback