Lite om idag

Idag har inte hänt så jäääätte mycket hahah xD

Men kan börja med att jag började med Filmkunskap klockan 8 på morgonen, och den lektionen slutade 9.30. Därefter var alla lektioner inställda så jag åkte hem xD
 
När jag kom hem kollade jag på den nya avsnittet av Supernatural (OMMGggg kyaaah, äntligen har den börjat igen!!) Fangirl tiime~~ Hahah nej men.. lite synd att Castiel inte var med första avsnittet den här säsongen, och är lite orolig över Dean.... men ja...längtar till nästa avsnitt iaf ;A;

Därefter fick jag fixa mig igen och sen ta bussen med en kompis in till stan för att sedan ta spårvagnet där vi skulle gå... öh... ja... XD nu kommer det roliga! Jag(och en kompis, med hennes klass och andra människor) satt i publiken för Postkodmijonären. Yes we did! (jag kom nyss hem och skriver av mig lol).
 
Jag blev faktiskt chockad över hur roliga och trevliga alla personer var xD det var seriöst skit kul att va som publik, så som Rickard Sjöberg också var rolig hahah seriöst. Och när han för skoj skull bröt och prata på danska var bäst XD jag satt exakt rakt framför i publiken, så det kändes alltid att han stirrade på mig XD (fast han stirra ju såklart på spelgubben XD).
 
Ohh, en ''pinsam'' grej var väl att när Rickard höll på gå igenom sina papper och allt så var det jätte tyst i rummet. Plötsligt nös min kompis skiiiit högt. Vi börja skratta, alla i rummet börja skratta XD Och han som höll i allt och sånt var Rolf, en skit härlig man! Seriöst en publik värmare hahahah xD Både Rolf och Rickard kollade på oss och skratta/log och sa ngt - lol men jag minns inte vad det var, det var något med nysningen iaf XD
 
Så...jag kom på idag, för ngn timma sen, att Rickard Sjöberg är ändå stilig! Wow....för att vara ''äldre'', så är han het hahahah, och har en as skön personlighet XD Men ja.. det var roligt iaf xD

Kan också skriva att min dag kommer bestå nu av att se på nya Gintama avsnittet, och sen plugga matte - eftersom jag har matteprov imorgon.

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback