♥Karneval blir anime!!♥

Som sagt! Karneval mangan ska bli anime! (Det finns en OVA, fast det är ju bara en liten... spoiler grej elr ngt skulle man nog säga XD). Men omg äntligen!! Jag har väntat på att den här mangan ska bli anime!! Jag älskar Gareki(den svarthåriga killen med brillorna). Aaaahhh mangan är så bra också ;A;
Här nedan är några av karaktärerna, I just luuuuv them O3O Och animationen ser jätte snygg ut!
Jag kan börja med att säga vilka mina favorit pairings är XDD Jag gillar starkt Gareki(svart håriga) tillsammans med Yogi(den blonda killen) omg så sött asså XD Dom två karaktärerna är hel härliga♥ Jag tycker också att Nai(lilla söta pojken med vitt hår) är söt, och tyckte om honom ibörjan med Gareki.. men jag vill att Nai ska va med Karoku ;A; aaahh jag vill ha animen nu :C
Jusste, Karoku finns tyvärr inte med på ngn bild ovanför, och jag orkar inte leta upp någon just nu xD Men, han har typ ljusblått hår och ser skadad ut.... fail hahaha xD
Ni anar inte hur mkt jag läntar till animeeeen, eftersom mangan är så seg..... Och Gareki är så HET! Han är super het i mangan, men i animen är han super DUPER het lol 8DD
Animationen ovan är på Gareki och Nai, och animationen nedan är på Yogi. Aaah Yogi iz tha man ;A;

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback