I'll be back

Jag kommer skriva en sån här lat inlägg nu.

Snart ska det börjas blogga mer. Tänker börja nu på lördag(eller söndag).

Men just nu ska jag meddela att jg inte kan, har svenska prov imon(lol ändå skriver jag det här nu...) på de nordiska språken.... SVENSKA PROV....där vi ska kunna danska, norska, isländska och färoriska.... wtf hahah XD fattar inte hur det här kan vara svenska prov... XD

Sen när jg kommer hem imon måste jag göra klart min inlämning till imån, och överimån, och redovisningen jag har. Den som ska in imån är projektarbetsgrejen, och den in på fredag är filmkunskapsgrejen.. sen redovisning i engelska (som jag faktiskt blev klar med förra veckan, men måste öva)

På fredag kommer jag plugga så mycket matte jag orkar - eftersom jag ska göra högskoleprovet... och jag kollade upp matte delen...och den är skiiiiiit svår, ahhaha orkar inte ;A;

Sen efter lördagen kan jag njuta av att jag har Höstlov!!! Ska också försöka ändra temat här - om jag hinner (A) Hoppas alla har det bra tills på lördag, sov ordentligt... ngn måste ju göra det när jag inte gör det..ha de bra sötisar, natti för er - jag måste plugga vidare nu~

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback