Back to the block !!

GUESS WHO IS BACK!!! BLOCK B IS BACK!!!

Efter den här stora väntan, är äntligen Block B tillbaka!!! It's freaking Blocktober!! BBC leeet's paaarteeeey!!! I juuuust love Block B!! Dom gör så bra catchiga låtar på konstiga texter, exempel; ''nalinalinalina'' go go ga ga – 2x'' och nu ''nillili lalala nili lala nilli mambo'' – kyaaah dör xD
lol det har gått 3 dar sen den här kom ut xD men jag orkade inte skriva här på bloggen...när man är lat så är man, men nu skrev jag iaf fufufufu 8DD


älskar ju också den här ''pirat temat'' dom har nu ~ perfecto, Block B is back in tha block!!! 8D

Jag älskar bara hur Zico börjar!! Han har sån...het sexig röst!!! Kanske stör mig pyyyyttelite på hans hår... men jag känner att jag börjar gilla den nu XD ;A; och sen när B-BOMB kommer och sjunger... jag älskar när Block B gör sånna här låtar!! innan drogade jag sönder NalinA, och nu blir det den här 8DD



Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback