siiigh

Aaahhh jag kan inte ens rita nuuu....
Jag höll på med en bild i söndags, var nästan klar med linearten.. men ja...
Imorgon ska jag åka till stan direkt efter skolan och fråga tekniker vad som kan vara felet...

Aaaahhh... jag hoppas jag blir klar med två bilder till 3 december.. Jag har en ''konstig tradition''(lol) 3 december - den dagen då en kompis fyller år, så lägger jag upp en bild på DA till henne, har gjort det 3 år i rad och vill fortsätta... meeeen... sigh..
 
Jag tror några gånger att datorn leker med mig.... SAW style...
Hahaha så fult XD det här känns exakt som SAW...sigh... fast inte så blodigt dock XD
 
Aja.. här är en awesome humor, skratta som fan XD läs från höger till vänster.
För er som inte fattar, så är det svärdet som pratar... XD
HAhaHAH jag älskar verkligen Gintama <3

Kommentarer
Postat av: suuki

svar; hoppas det går bra med datorn c':

och ja, snö... det kom inatt och jag var inte beredd på det... ;__; det är jobbigt..

2012-11-29 @ 22:57:54
URL: http://suukichan.blogg.se
Postat av: Micis

Svar: Awwww nawww x'''D Men tackar<33 :'3

Jarå det löste sig och än fungerar den 8D

Och omgggggggggg jag höll på att dö när jag läste det där!! XD Gintama alltså... Gintama....<33333333333

2012-11-29 @ 23:35:41
URL: http://swiftflightform.blogg.se

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback