idag

Kort info vad texten handlar om:
Pappas jobb - stan - shoppa gick inte bra - köpte 2 manga - träffade en japan som tänker hjälpa mig(åka till japan...? jag vet inte ens varför jag börja snacka med henne lol).

Dagen var lite små sugig ibörjan. Jag lämnade huset vid 9, missade jäkla bussen så jag kom försent till pappas jobb... medan det spöregna, så jag blev pissblöt. Hahah hade typ pms elr ngt. Sen lugna jag väl ner mig. Fram till halv två var jag hos pappa, sen åkte jag in till stan.
 
Jag vandra runt, skulle köpa lite kläder, men allt jag ville ha var så jäkla dyrt så jag bestämde mig för att inte köpa något av de då xD Sen drog jag till sf och köpte två oresama teacher böcker. Därefter köpte jag chai latte o drog till pappas jobb igen och latade mig där (och läste lol - satt och skratta för mkt xD)

Men sen! Då hände det! En ''vanlig kund''(som brukar komma ofta) kom, hon är japan. Min pappa har alltid pratat med henne om hur jag gillar japan och tänker åka dit. Och plötsligt ropar pappa på mig och säger att jag ska prata med henne omg jag dog. Det var så pinsamt jobbigt XD
Men jag snacka med henne på engelska(eftersom hennes svenska inte är så jätte bra), hon pratade om hennes dotter som är i Tokyo, sen varför tokyo är bra, och sen ngt med hennes(andra?)dotter som jobbar i närheten och bla bla, konversationen höll på rätt så länge XD Sen så skrev jag ner mina kontaktuppgifter till henne och hon skrev hennes till mig, hon heter Runa(lol jag trodde först hon sa Luna, med ''L'' XD) - jusste, hon är också 75 år elr ngt säger min pappa...herregud hon ser skit mkt yngre ut XD. Och nu har jag av ng konstigt sätt lovat henne att på onsdag komma till ett café(som jag inte vet vart det ligger) där dom pratar japanska elr ngt... what happened...!?? hahahah orkar inte XD allt blev för jobbigt - och jag gillar inte jobbigt XD

Kommentarer
Postat av: Swiftflightform

Svar: Hihi nämen tack~~~ ;w; Ja det är ju rätt så svårt... brukar inte bli så mycket mer än skisser oftast xD

2012-11-02 @ 21:27:06
URL: http://swiftflightform.blogg.se
Postat av: Suuki

Oresama teacher <3

Svar; haha, tack så mycket..hår är roligt att rita.. ; u ;
Och skoj att du blev rädd~~~ yay.. 8D

2012-11-03 @ 12:43:04
URL: http://Suukichan.blogg.se

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback