Min vecka

Hehehe.. ursäkta nu att jg inte bloggat mycket alls.. har försökt att förbättra mig, men det blir bara sämre.. så jag ska inte lova det längre xD Men här kan ni veta KORT vad som hänt under veckan;
Måndag; jag var ledig, ingen skooola, så jag var hemma och njöt~ sen tror jag att de blev anime kväll (minns inte). Sen spelade jag en stund Hakuoki, och jag tror jag verkligen kommer få Okita~

Tisdag; var också ledig den här dagen, fast då åkte jag in till stan och träffade en kompis, sen hände det lite roliga saker (som att jag fick ett bussamtal, av en annan kompis xD), sen efter att jag åt ute och var en stund med min kompis mötte jag min syrra senare och stack till bion. Vi såg på Avengers, som var väl bra, lite rolig var den också xD speciellt ironman och hulken~

Onsdag; skoola.. språkdagen+matte som jag kallar det för xD fast det var en slapp dag, för vi kollade på film på engelskan och svenskan, tyskan snackade vi bara helt random grejer. Sen innan jag stack till japanskan köpte jag Final Fantasy VII Crisis Core – äntligen!! Zack <3 jag har kommit ganska långt, fufu, och så har jag fått en NY favorit (som jag faktiskt hatade på FFVII spelet) Sephiroth. Han är en riktig heting lol~ herregud vilka minnen man får tillbaka av att spela crisis core. Jag var skit liten när jag... fast jag spelade bara in 30 minuter, sen dog jag, så egentligen kollade jag på när min brorsa spelade lol. Men herregud vilka minnen <3 FFVII kommer alltid vara den bästa spelet med bästa storyn och bästa karaktärerna!!

Torsdag; Ännu en skoldag, jag var trött och sur(?), av ngn anledning, som jag faktiskt inte minns... höh... hände inte så mycket mer på torsdag tror jag xD finns inte så mkt mer att skriva...

Fredag; hade engelska nationella.. fyfan va jag hatade de ämnet vi skrev om.. men aja.. nu har jag fått de överstökat, orka bry sig xD hade en ganska slapp skoldag efteråt, lärarna var ''snälla'' mot oss pga att vi hade np xD och i tyska lektionen hade vi fika(igen) och bara snackade om random grejer, igen.

Lördag (igår); Åkte ut med familjen först, fotade bilder till pass.. Öh.. sen kom jag hem och spelade ps3 med min äldre bror och syster; little big planet 2, hahah vad vi alla skriker på varandra xD Seeen... åkte jag in till stan och träffade en kompis. Vi vandra runt lite och ''shoppa'' xD Sen så drog vi och åt sushi (min första gång faktiskt), vi kollade in sakuradesu.blogg på bra ställen här i gbg (fast min kompis kände till några ändå xD), vi drog och åt där, och jag blev inte äcklad, men det var inte sådär suuuuuper gott, det var faktiskt helt okej (jag var orolig över att jag inte skulle tycka om de xD). Sen efter att vi åt gick vi till bion o kolla på filmen Battleship (skarsgård <3), och filmen var ganska bra också! Min kompis var också nöjd xD Vi kollade ganska sent på den filmen också, så jag var hemma halv tolv, och orkade inte göra ngt efteråt så jag sov xD

Idag när jag vaknade spelade jg, min bror och syster little big planet igen, sen efter de stack min syrra och jag spela crisis core igen, sen bestämde jag mig för att kolla på alla avsnitt som jag hade missat. Och det var AWESOME!! Jag kollade på nya avsnitter av Legend of Korra; OMG OMG makorra all the way, fast jag tyckte skit synd om Bolin ;3;. Kuroko no Basuke; också ett OMG! Jag hoppas animen fortsätter hela vägen, iaf till vart mangan är, så får man se dom andra två i generation of miracle (A). Uchuu Kyoudai; hahah den här är så fail och skön samtidigt, fast går just nu ganska långsamt fram (iaf den här avsnittet). Fairy Tail; omg omgo mgom omgom!! nästa avsnitt nuuuu!!! Alltså seriöst var jag gillar dom här två olika arcen i mangan och animen (min favorit karaktär är ju Lucy). Supernatural; CASTIEL!!! whyyyy ;3;. Sen finns de fler serier.. men det här är dom jag sett idag iaf xD

Som en avslutning, vill jag bara säga; Fairy Tails ''nya'' ending låt får mig till tårar ;3; den är så braaa!! och inte bara de.. Hela alltet får mig att tycka synd om Lucy, och bli lite nervös över vad som kommer hända henne, och tårarna är väl för hennes barndom och sånt ;3; men låten är så braaa och skön!!! om du är sugen på att lyssna så heter låten Glitter, den bästa ft ending låt (enligt mig).

Ha de bra folket! Vi hörs 8D kanske kan blogga mera sen, vet inte riktigt, vi får helt enkelt se xD och ursäkta för det riktigt långa inlägget.. men det här är ju typ hela min vecka xD eller ngt (A)


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback