!!! big news everyone !!!

Igår kväll fick jag reda på något stort!! Något som jag blev SKIT GLAD över!!
Nämligen en POKEMON FILM!!!! Och inte en med Ash och hela det där (-.-) tack gode gud för de! Orkar inte med samma grejer som upprepas om och om igen... har blivit lite trött på de nu xD

Den här filmen är baserad på pokemon black 2 och white 2!!! Med killen som huvudkaraktär!!! Och alla coola karaktärer!! Omg kolla animationen!! OHHH!!! god, va underbart!! Jag vill bara se den här filmen!!! Men liksom, när spelet ''visades'' så var alla hypade men ''retade'' karaktärerna för håret och allt de. Men kolla bara...KOLLA BARA HUR UNDERBAR KILL HUVUDKARAKTÄREN ÄR!!! KOLLA SÅ SÖT HAN ÄR! (bild nedan)

Jag tycker ju faktiskt att pokemon serien har blivit sämre och sämre - första säsongen var liksom bra.. och andra, sen blev de bara sämre och sämre >_> Så jag är faktiskt riktigt hypad för den här pokemon filmen! Där inte det ser action späckad ut, utan också att animationen är UNDEERBAAAR!!!!

That's all for now. Jag kan återkomma när jag fått mer nyheter (lol). Men jag ser riktigt fram emot den här filmen!!! Den ser så...så....AWESOME UT!!! Ska nu kika iväg och få mer information (A)

Kommentarer
Postat av: Suukichan

gulligwt... o3o

Kanske borde se den.. Måste väll köpa pokemon black 2 också... Eller så borde jag klara ut första först.. <_< *suck*

2012-05-17 @ 10:21:11
URL: http://suukichan.blogg.se/
Postat av: MangAnime

Fysatan vilken skön stil det var på animationen! Woop woop, det gillas :D

2012-05-17 @ 15:48:59
URL: http://manganimes.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback