wahaha

Puuuh~ äntligen klar med att fixa min tumblr hehehe.
Nej men... jag borde sova nu egentligen! Har skola om några timmar... orkaaar inte.. det känns som om min långhelg har blåst förbi (för er som inte visste, så var jag ledig måndag och tisdag). Suck... dags att gå och sova... men innan det måste jag fangirla lite:

omg omg omg omg Bryan kommer meddela datumet dom släpper ut Legend of Korra !!!! Seriöst! Jag höll på att explodera! Speciellt när man inte ens visste när den skulle släppas!!! Nickelodeon säger att den kommer komma ut nu i vår (men vår är ju när som helst liksom...). Men nu skriver Bryan att han kommer meddela exakta datumet idag eller imorgon!! Kyaaah, kan knappt vänta!! *dör*

Nej men... öh... *host*... NU ska jag faktikt sova... efter jag ritat klart min bild då... Har suttit och kladdat lite ikväll medan jag kolla på Gintama... och en grej kan jag säga: det var skiiiiiit länge sedan jag målade något på PAPPER... jag brukar annars göra allt i datan... höh... jaja, godnatt nu ~

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback