That’s 30 days and 18 hours !!!!!!!!!!



omg omg omg omg !!! För några minuter sedan fick man veta på release datumet!! Sen igår har vi fått reda på att vi fans skulle få reda på datumet idag, och nu, någon minut sedan fick vi reda på det!!! GOD!!!! Jag ÄLSKAR det här!! jag trodde det skulle bli senare!! (fast det är så långt kvar... men jag tror jag överlever EN MÅNAD).. Datumet då The Legend of Korra släpps är: 14e April.
Fast, Bryan har inte själv skrivit det här... så jag tänker vänta åtminstonde 1 timma till och se om man fortfarande säger 14 april xD men omg omg omg omg omg omg

Kommentarer
Postat av: Suukichan

..............O______O...........



WOHOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!

2012-03-15 @ 06:22:07
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback