nah

Har sett 5 minuter av första delen av avsnittet. Och 2 minuter på andra delen av avsnittet, och bestämt mig att inte kolla mer. Jag väntar lite till och ser vad som händer. Haah... Inte för att jag precis bryr mig längre heheh. Personer som säger att de är de ''rätta fansen'' som väntar till releasen och att andra förstör genom att kolla och bla bla... de är för fasiken de roligaste folket jag sett, jag kollar in deras sidor, och där ser man att inläggen är alla leaks (från de små klippen), hahahah herregud va fånigt.. 90 % av dom kommer ändå se avsnitten i nätet ändå.. vilket inte är så bra... seriously..
MMmm.. men nu, just nu, har jag bestämt att inte kolla på avsnittet. Jag kan ändra mig imorgon... vi får helt enkelt se xD

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback