LoK ~~~

Här kan ni se en official trailer grej till legend of korra

omg omgomg Bryan Konietzko har skrivit att dom kommer snart meddela när LoK kommer ut!.... fast han skrev snart.......



Som sagt är det här bara en liten trailer.. Jag har sett en klipp som visar 4 minuter in på första avsnittet (tror jag), fast det är det enda dom har läckt ut. Tyvärr kan jag inte ladda upp de videoklippet här, efter koden till den finns inte någonstans att dela med sig hehehe. Men istället för det, kan jag visa det här:



The awesomness is too great! I CANT FREAKING WAIT !

 

Edit: jag hitta nyss ett ställe där personer kan kolla på 4 minuter in på legend of korra, jag länka det här eller lägga ut videon (fast vet inte än om det går). Intresserad ngn?


Kommentarer
Postat av: Suukichan

JAG VILL HA! 8'''D

Längtar ihjäl mig... ;w;



svar; Ska försöka hitta några av hans repliker, men vet inte vart... xd

2012-03-12 @ 20:00:45
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback