♥ LoK - spoiler videon ♥

Videon är nedanför är 4 minuter in på första avsnittet (eller det är det som sägs iaf).
Njut av de här, precis lika mycket som jag. I'm the Avatar! DEAL WITH IT! ♥
För er som inte vet hur man kollar riktigt (fast jag skulle tro att man fattar.. men ändå xD), så klickar ni på ''Close Ad and Watch as Free User'' och sen klickar ni bara på ''Start Video now'' :)


Här nedan får ni se en extra klipp som jag bara äääälskar!! Korra är ju för fasiken bäst!! Och Mako är så het att jag smälter!! Ahhh önska att dom bara släppte ut serien någon gång!!! Eller kommer med release datumet!


Säg till om ngn av dessa videon inte funkar, länkar dom istället då.


Kommentarer
Postat av: Suukichan

ÄLSKA!! <3

2012-03-12 @ 22:36:55
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback