härlig vecka 8D

Omgomg vilken grym vecka!!
Snart är det Supernatural med CASTIEL!!! HAn är äntligen tillbaka!!!! (lite synd att han har memory loss..elr ngt). Sen en grej till!! ogmomogmgom!!! Legend Of Korra episode 2 kommer komma ut också!! Antingen imrogon eller lördag ...eller det kanske var den här söndagen?... hahahah men vi fans kämpade med att vinna poäng så att de skulle släppa ut de två första avsnittet tidigit, så jävla glad att vi klarade av det !!
Och ännu en grej till är väl att det var persisk nyår den här veckan, lite mysigt xD Sen också min syrrans födelsedag - så hon var hemma hos oss den här veckan. Sen är det också Hunger Spelen nu på bio!
Även om jag hade matteprov igår, och religions redovisning idag, så är det här en grym vecka som jag älskaaaar!!! Inte tal på att jag har tyska prov imorgon... men me happy ändå!! 8D

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback