Hahaha herregud

Ännu en vanlig skoldag. Skulle redovisa religions uppgiften idag, fast blev uppskjutet igen till torsdag. Sen så... hmm... det hände inte så mycket mer heheheh...

Idag kom min pappa hem, och hade köpt fisk, guldfisk. Vi alla kollade snett på honom liek: ....what did you just do..? xD Han liksom bara köpte fisken och sa SUPRISE! Jag och min syster fick gå ut, heeela vägen in till backaplan, och köpa sand, mat och andra grejer till fisken... HAhah herregud va löjligt söt ens pappa kan vara, och helt random fyfan hahahah.

Nej men nu ska jag plugga lite matte medan jag kollar på gamla Gintama avsnitt. Har ju matte prov imorgon.. Och en grej till jag måste säga: Nästa måndag är det sista avsnittet av Gintama, fyfan va jag kommer gråta... måndagar har alltid varit det bästa som funnits, och nu kommer Gintama sista avsnittet. Inga mer Gintama-Monday... nu blir det faqing school monday suck...

Sigh.... nu ska jag börja plugga elr ngt, hööörs

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback