♥ Gintama forever the best ♥


Ännu en epic episode av Gintama. Snarare en epic sista episode. Jag kan knappt tro att Gintama är slut. Ingen mer Gintama-monday.... känns väldigt deprimerande, då som Gintama alltid fick mig på bra humör, fick mig att skratta tills tårarna kom... Gintama forever the best
....
....
...
Nej seriöst!! Jag fan lipar!!! Ni har förfasiken ingen aning hur länge GintamaLAAJSAjsiaolkAO!!! Hur fan ska jag överleva måndagar nu!?? Gintama har alltid varit där som en tröstmedel, som en komedi serier man kan kolla på och ALLTID skratta! Och nu är den slut!? What kind of bullshit iz thiz!? Och så dissar dom Kintoki arcet... lite synd, eftersom jag gillar de arcet... men aaaahhh I love kintama....jag menar Gintama!!! Kommer kännas så jäkla tomt utan Gintama.... I'm freaking crying!!!! ;3;


Forever alone under the sheets, crying, while eating. Such a beautiful way of crying, Gintama I will miss you so much ma baby ;3; Jag ska hjälpa Sorachi sensei genom att köpa alla Gintama böcker!! Jag har redan volym 1 till volym 15. Ska gå och köpa mer när jag är inne i stan... men fyfan!!! GINTAMA I LOVE YOOU!!! GINTOKI!! KAGURA!!! SHIN-CHAN! HIJIKATA!! OKITA-SADIST!! GORILLA!! ZURA!! ELIZABETH! SADAHARU! KAMUI!! MADAO!! HATTORI!! SAKAMOTO!! TAKASUGI!! YAMAZAKI!! SHOGUN!!
EVERY SINGLE GINTAMA CHARACTER!! I LOVE YOOU!♥ Thank you for everything Gintama ;3;

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback