-:♥ Legend of Korra + Karneval ♥:-



Jag kunde visst inte vänta och bestämde för att kolla på första avsnittet. OMG är det enda jag kan säga. Jag ångrar inte ett skit över att jag kollade på avsnittet just nu. Eftersom 14 april kommer den sändas i USA.. jag skulle ändå se avsnittet i nätet, så det spelar ju inte någon stor roll om jag ser den nu eller om 27 dagar, hehe. Fast ja... nu har jag sett avsnittet och ÄLSKADE den!! Jag kommer tyvärr inte skriva någon spoiler, förutom att första avsnittet var mycket av det som vi redan såg i ''spoilers'' och teasers. Fast jag ÄLSKADE ändå avsnittet så jäkla mycket! Jag fangirla så mycket lool ~~ Korra var så jäkla awesome!och Meelo var så himmla rolig/söt! Nej, ALLA karaktärer var awesome!
Nej men, nu till nästa grej!! Fredan och lördag har jag börjat läsa en ny manga, som jag blev JÄTTE kär i!

Har börjat läsa Karneval! En skit bra manga!! Jag har redan läst alla kapitel som är ute, och jag vill ha nästa kapitel så snabbt som möjligt!! Alla killar där är så snyggaaa!! Och kläderna är så jäkla underbara!! Jag ÄLSKAR seriöst alla karaktärer (nästan iaf lol). Min absoluta favorit är Gareki!!! (han som har mörk hår på bilden, med googles på huvudet) - han är förfasiken BÄST!!! Och så himmla snyggish!! Sen min andra favorit är Yogi!! (den blonda killen bakom Gareki), ..fufufu, GarekixYogi forever (loool), fast jag gillar faktiskt alla karaktärer tillsammans med Gareki, hahah.
På bilden nedan kan ni se Gareki och Yogi. Två underbara snygga pojkar! Speciellt Gareki♥


Ahhh håller ni inte med !!?? *dör* Nej men, en awesome manga, lite små söt också~
Det var allt för just nu. Jag kanske ska läsa Karneval från början igen... kanske xD Eller se på Korra avsnittet igen! Eftersom den var så braaau. Och inte nog om det, jag såg på Supernatural promo 7x17, och OMG! Castiel is back!!!! Kan inte vänta till fredan!!! omg omg mg.
*host* NU ska jag sluta fangirla.. hehehehhee. JAg kanske skriver något senare här på bloggen igen... får se om det dyker upp något ''roligt'' xD

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback