-:♥ Avatar Legend of Korra ♥:-



Som många redan vet, så ska en ny Avatar säsong komma ut. Herregud va länge man ska behöva vänta... Nickelodeon älskar verkligen att leka med sina fans. När någon frågar, svarar dom: ''Du får vänta och se :)'' eller ''Snart ~ ;)''. Aaahhh hatar dom... Men nu säger en information att serien ska komma ut nu i spring (alltså vår).

Jag får väl tålamodigt vänta.. Men annars har jag grejerna som dom läckt ut <3 Karaktärer och några scener!!! Jag kan knappt vänta!!!! Här nedan ser ni ''huvudkaraktärerna'':

Bruden till vänster är huvudpersonen; Korra, hon är den nya Avataren. Sen killen bredvid henne; Mako, han är en Firebender. Bredvid Mako; hans bror Bolin som är en Earthbender. Det finns mer karaktärer som dom ''släppt'' ut som ni kan läsa om på deras hemsida. Det står även mer om dessa tre karaktärer där ~

Av alla dessa (nya och gamla) korta klipp o trailers blir jag så peppad!! Och Korra är ju verkligen bäst! Kommer gilla henne grymt mycket hahah. Och inte bara de! Mako är ju ursnyggish! xD Jag har redan börjat shippa KorraxMako <3 They are badasses!! Sen älskar jag de nya bilderna som nick har läckt ut!:


Här upper ser man dom tre!! aammmg, den andra bilden ser man Mako närmast, ammmgg, het arg blick han har!! Fuuu jag seriöst inte vänta längre... Jag hoppas verkligen att serien släpps nu i april.. Men jag lovar att Nick kommer nog vilja lura oss alla första april... men vem vet? dom kan ju vara snälla (A) xD


Korra got the skillz!! På en ny klipp man fick se innan, då fick man se Korra som barn! Hon var så söööt!! Fast att hon hade en enorm mage.. hon var enormt söt! (lol). Och hon ägde alla bendings redan ibörjan lolol, fast inte airbending, det ska hon lära sig elr något heheh.

Ahhh kan knappt vänta tills legend of korra släpps... vill ha den.. NU !!

Kommentarer
Postat av: Suukichan

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!! ME WANT!! är sur på mig själv att jag läste fel förut om när det skulle komma ut.. ;___;

2012-03-12 @ 18:15:18
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback