LoK - season finale ~


Det finaste under hela det här var Noatak(amon) och Tarrlok om jag ska vara ärlig. Jag blev riktigt chockad över hur söt Noatak var, och sedan hur SNYGG han var OwO wooow man, why hide ur face lol xD Nej men, flashbacket var det gulligaste.. typ.. innan bloodbendingen kom och allt de.

Och ska jag vara lite ärlig nu? När Tarrlok och Noatak var på båten, och så får man se Noataks antiskte en sista gång, så ser man en tår flyga iväg. När båten sprängdes började jag faktiskt gråta lite.. Jag blev like Wtf? Jag blev stort kär i den ''onda'' karaktären under en episode. Wow.

Sen måste jag nu säga att jag blev liiiiiite besviken på vissa karaktärer så som Korra. Hon blev lite små mesig dessa två sista episodes. Och Mako var fortfarande lite weird. Jag menar... dumpade han verkligen Asami så snabbt och säger snabbt att han älskar Korra... den scenen skrämde mig lite XD Tyckte också synd om Asami... De som var helt awesome i de två sista avsnitten var väl Asami, Bolin, Naga och Tarrlok.

Kanske skriver sen mer om LoK, vet inte just nu vad jag ska skriva mer xD
Oh! Almost forgot! När den här scenen nedanför dök upp, så vet jag inte vad jag börja tänka... jag tror jag började shippa Korra och Amon xD lol.. och när jag sen såg Amons ansiktet (noatak) så borde dom två ha gått ihop lolololo ~~ nej men, jag är glad att hon fick Mako...

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback