Har varit borta nu ett tag, ska blogga lite mer nu (a)

Öhöhöh, sorry folket, har varit ganska mkt absent den senaste tiden. Har varit stygg av mig (grrr) lol xD Jag tänkte berätta lite om vad ni har missat (inte som om någon egentligen bryr sig).

Förra veckan, alltså inte den förra måndagen, den innan. Åkte jag upp till Stockholm och var där en vecka, alltså till förra måndagen. Var hos Anna och vi chilla, hon visa mig runt stockholm, vi åt massor av goda saker! Jag köpte lite grejer och fick även ''en liten present'' lol xD Det var en rolig stund i Stockholm. Fast vädret var inte alltid så super snäll... Fast det var myyycket varmare uppe i Stockholm än här nere i Göteborg... det var faktiskt chockande xD

Bilderna ovan säger lite om vad vi åt och vad jag köpte och fick xD Nu ska jag berätta om varje bild i tur och ordning, från vänster till höger!

Första bilden är på en sån där figur grej jag köpte från serien Ao no Exorcist (Blue Exorcist). Jag ville ha en av de tre killarna (det var slumpmässigt), men jag fick bruden istället... jaja lol.
Andra bilden är på an affisch Super Junior som jag fick av Anna (eftersom hon hade två av samma). Nu hänger den på min vägg här i mitt rum, är väldigt nöjd. DAANKE ANNA DARLING!
Tredje bilden e på någon gå pasta rätt jag åt, på Vapiano i Stockholm, det var JÄTTE fint där, och stort. Åt hälften bara.. kunde verkligen inte äta mer, jag blev super mätt!
Fjärde bilden är på Yakiniku, vi gick till en kina resturang, den var SKIT SNYGG! Allt var jätte fint där! Och yakiniku var himelskt gott! Jag är så sugen på att äta det!!! Fast man blev super mätt snabbt också här XD

Sen har jag också köpt andra grejer, som lite presenter, en ny plånbok, och så har vi ätit på andra ställen också och fikat. Oh! Så smakade jag på Dumplings för första gången! Det var verkligen jätte gott!! Det var en kul vecka i stockholm! (fast lördagen var inte kul, på kvällen hände något hemskt, men jag ska inte skriva om det xD)


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback