kuroko no basket, senaste avsnitt

Aaahh, älskade den här avsnittet. Precis det jag behövde! Kuroko is kicking ass 8D Sen blev jag överlycklig när man fick se Aomine!! Kyaah~ he is so my favorite~ Visst har han en kass personlighet (nu), innan, då Kuroko och Aomine var ett lag så var han så sööööt ;3;

[spoiler]Jag älskar att Aomine och Kuroko var dem förra ''Kagami och Kuroko''. Aomine is so much more awesome ;3; Känner för Aomine också (han är ju smått ledsen/sur(?) över att Kuroko övergav laget, det är jag också ;__; eftersom generation of miracles är fortfarande mitt favorit lag 8D alla karaktärer därifrån är helt enkelt så awesome ~~
Aaaah, längtar nu jätte mycket, det blir en sån där mysig episode, där äntligen HUNDEN, älskade Kuroko #2 dyker upp, fufufu så söt den är !!~

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback