ny gintama opening och avsnitt ♥



ÄNTLIGEN! Efter 2 veckors väntan, kom den nya avsnittet ut. Också med en överaskning! En ny opening! And I LOVE IT! (fast jag tycker fortfarande att opening: Tougenkyou Alien är den bästa!). Ännu en gång, satt jag och skrattade mig till döds det här avsnittet, den var så löjligt rolig hahaha.
Gintama gör mina Måndagar bäst ♥

Imorgon börjar skolan... blää... och idag var jag hos tandläkarn... ohhh va inte kul... hate fudging dentists.. suck suck... och jag längtar INTE tills imorgon... och en grej till: WTF!? Det snöar!!!!

Hahah kom nyss på en grej. Jag brukar ha en vana att inte vakna om jag sover efter att min väckarkloacka har ringt. Så jag bad min mamma väcka mig. Men min mamma hade redan åkt till jobbet. 15 minuter innan jag hade tandläkare lämnade jag huset och hade lite bråttom.. Plötsligt ringer min mobil (5 minuter innan jag är framme typ), och det är min mamma, jag frågar nu varför hon ringer, sen svarar hon att hon ringde för att väcka mig... wfh XD (hon visste att jag hade tandläkare 10.30)... duktig mamma kan vara O3O xD

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback