Nu är det äntligen helg ~

Jag ska snart sova ~~
Men innan det så tänkte jag be om ursäkt om att jag inte hade varit lika ''aktiv'' här på bloggen... Hela den här veckan hade jag fullt upp, och så blev jag också ''sjuk'' i två dagar, fast jag gick till skolan ändå... pallar inte missa redovisningar och ta igen dom... Men iaf, nu är jag lite små frisk!
Som många redan nog vet, så är det här nu Drakarnas år, (det var kinesisk nyår för några dagar sen). Och jag vet inte hur... men jag har blivit drak galen igen. Har börjat läsa böcker om drakar och sån skit. Har precis börja läsa: His Majesty's Dragon. Den är faktiskt ganska bra (A).
Nu är det heeelg~~ Och massor med mys mys, lördag är bästa dagen tycker jag. Inte fredag, och inte söndag. Eftersom på fredag; så går man ju ändå till skolan. Och på söndag; måste man tänka på att skolan börjar dagen efter. Därför älskar jag lördag. Den är liksom perfekt ~
Har ni några planer idag? x3

Kommentarer
Postat av: anna

nej

2012-01-28 @ 09:56:05
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback