Jag tror en liten bit av mig dog när jag vaknade

För några timmar sedan (klockan 4) fick jag reda på att Megaupload har lagts ner. Och att alla internet människor hatar SOPA och PIPA (jag med...lol). När jag kollade upp om Megaupload var borta så dog en liten del av mig. Det roliga är väl... Igår vid klockan 19 - 20 tiden satt jag och kollade på en helt ny anime episode 11. Sen blev jag trött och stängde av. Jag råkade somna tidigt för en gångs skull (21 - 22 tiden). Sen nästa sekund vaknar jag och ser att klockan är 04 på morgonen. Jag bestämmer mig för att surfa runt i nätet lite. Och voila, vad ser man!? Jag kan nu inte kolla på Megaupload längre...jag kollade nästan alla mina serier... äsch jag orkar inte mer... hejdå dö.

Kommentarer
Postat av: Suukichan

jag upptäckte det också....Det var inge kul... Har dock börjat titta på en sida som inte har megaupload men endå är bra, men den har inte så många serier...

2012-01-20 @ 12:21:06
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback