Jag är så glad nu ~~

Efter många mååånga månader med massor av krånligheter att smsa med en kompis, så är det äntligen fixakt! Tro mig, jag är riktigt glad just nu, fufufu... Och problemet är bara så pinsamt att jag dör... Jag hade lagt till ett extra nummer.... suck suck... duktigt av mig..
Och inte bara det, min tablet, [den har ''förbättrats''], den har fått sin pen pressure, och jag är jätte glad över det också!!! Waaah~~~

Idag vakna jag igen vid 12 tiden... alltså.. jag är väldigt dålig på tider. Jag går och lägger mig klockan 3 - 4 och vaknar 12 tiden.. am I sick or am I sick!? Whatevs. Sen efter det använder jag min nya tandborste (lol) och plattade mitt hår. Sen kom min brorsa hem med sin tjej och vi hade lunch/middag(?) Hon var trevlig, japp japp. Och sen hjälpte min brorsa mig med att fixa sms problemet. Seeen...nej, nu sitter jag här och skriver heheh.. jag är mätt också fufuufuf
Jag kom precis på... skolan börjar snart... SNART... wtf!? Jag... är chockad... cries!!

Hoppas ni alla har haft ett bra lov.. det har iaf inte jag. Jag känner att jag inte gjort nåt skit alls.. bara slöat hemma. Igår så kände jag att jag ville tillbaka till skolan, och när skolan börjar vill jag bara ha lov igen... kill my brain.. Whatevs, ha en bra dag.

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback