forever ♥ d.gray-man


Forever ♥ D.Gray-Man. Forever ♥ Allen. Forever ♥ Yullen.
Seriöst va beroende jag har blivit av de här två!!! Älska Yullen (mohahah). Jag vill NU ha nästa kapitel!! Det är så spääännandeeee!!! Allen flyr igen och Kanda blir arg och ska följa efter~~~ ahhhhh ~~ jag måste ha nästa kapitel!!!! Jag kan inte ens vänta till februari... blä blä ;3;
En grej jag gillar med D.Gray-man, är att man märker hur mangakan förbättras, hur karaktärerna blir ''bättre''. Här nedan är tre exempel från någonstans i början, någonstans i mitten och någonstans nu:

[Inte jääätte seriösa bilder..] Men måste påpeka (inte på den här bilden), men den ''nu'' Allen är så snnnyyyyygg♥ Och den ''nu'' Kanda också, waaaaahhhhhh ♥

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback