Anonymous ♥

Lite sent nu, men jag älskar Anonymous hackarna♥
För er som inte vet vad Anonmyous är, så är det en hackningsgrupp. Här nedan kan ni se bilden på deras sk ''märke''. Jag hade hört om dem innan, men hade inte brytt mig så mkt, men nu idag älskar jag dom♥

Efter att de amerikanska myndigheterna stängt av Megaupload, 15 minuter efter går Anonymous till attack. Det var en av de ''största'' hacking attackerna någonsin. Det var kring 10 sajter som släcktes, däribland amerikanska justitiedapartment och FBI. De attackerade mot flera amerikanska myndighetssajter inom amerikansk film - och musikindustri. Det finns lite mer nyhter om det här lite runt i nätet.

Kommentarer
Postat av: Suukichan

gilla

2012-01-21 @ 11:56:54
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback