♥ anime anime anime anime ♥

Fufufu, jag har nu märkt att jag inte skrivit så mycket om mitt anime tittande här på bloggen (lol...kanske jag gjort? vad vet jag~~~). Så jag tänkte skriva lite kort om vad folk kan ha missat..eller inte missat x3

Jag kan ju börja med att säga: Som ni många vet, så började Anime-Vintern 2012 i december-januari. Och där kom några nya serier som jag börja följa. Två av dom hade jag redan läst innan som manga och älskat!

Serierna jag börja följa var Area No Kishi - en fotbolls serie som alltid får mig att dränkas i mina egna tårar. Den är verkligen inte snäll mot mig alls *snyfft*. Sen följer jag också Brave 10, en 'samurai' serie som jag ÄLSKAR. Jag ÄLSKAR ritstilen, den är så snyyygg! Och killarna i animen är så snygga!! Min favorit är Date Masamune (lol, älskar Date från Sengoku Basara också). Den sista serien jag följer är Danshi Kousei no Nichijou, en JÄTTE rolig serie om tre killar och deras vardag, helt löjligt roligt serie, det bästa är att de har några röstskådeselare från gintama där, fufufu, älskar sugitas röst så ♥

Nu den senaste tiden har jag också sett många fler animes, som jag antingen fortfarande följer, som tex Natsume Yuujinchou, följer den nya säsongen - plus några fler animes. Men nu tänkte jag skriva om tre stycken anime jag sett klart den senaste tiden!!

För cirka 1 timma sen såg jag klart första säsongen av Bakuman. Den var faktiskt rätt bra och mysig serie! Jag gillade karaktärerna som dök upp, sen så gillade jag att man fick ''lära'' sig hur manga världen ser ut. Var grymt kul! Imorgon ska jag fortsätta titta på nästa säsong. En annan anime jag såg klart för ca 2 dagar sen var Cluster Edge. Jag tyckte animen var liiiiiite löjlig... på ett akward sätt...men den var ju ändå bra heheh. Sen sist, den bästa av dom alla Sengoku BASARA !!! Det var ca 1 månad sen jag såg den (typ?), och jag är fortfarande kär i den serien! Det är svårt att förklara exakt varför... men den animen är speciell!! Den har awesome fight scener och allt det!! Sen är karaktärerna i serien det bästa jag sätt! Jag kan lätt se om båda säsongerna och filmen, och båda OVAn, so in love! DATE x YUKIMURA 4EVER♥

Sen inte nog om det! Snart kommer det ännu mer animes som jag längtar jätte mycket till!!! Jag kan knappt vänta! Jag har så mycket att se, men så lite tid, men ändå trcker jag in det i min schema, herregd va fail~

Jag har också läst mangan på två av dom. Den första serien Code Breaker, älskade den jätte mycket, men nu håller mangan på att bli för mycket... men jag kommer lätt ändå att följa animen! Den andra jag läst var Kuroko no Basuke, ÄÄLSKAR mangan! Handlar såklart om basket då~ Jag längtar jätte mycket till den är ute!! Den sista jag längtar jätte mycket till är Fairy Tail the MOVIE! FWUUUH YEEAAH! Det ser ut att komma mycket Natsu x Lucy moments!! Can't even waaait!!!
Och sen för att göra grejen bättre, kommer ju någon gång iår avatar legen of korra komma också!! Jag känner att det här anime året... är en bra anime år, fwuuuh oh yeas♥


Några serier som ni själva följer eller sett klart? Eller själv längtar till?

Kommentarer
Postat av: suuki

Oj... hur kan du titta på så mycket animer just nu? o__o Jag var en fanatiskt animetittare förut...Men nu kan jag knappt kolla på en episod... Håller på att kolla på MASSOR av animer just nu men jag bara glömmer bort att fortsätta kolla... t.ex med fairy tail och One piece.. Det var typ 2 månader sen jag såg sist.. o_o ... gaaah... help me.. D:

2012-01-31 @ 14:45:06
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback