ahahah

herregud.. en gång till...så kan jag inte sova alls. Igår somnade jag 4 och vaknade halv nio och sen var det skolaaa. Vi hade vår första religions lektion nu också, vi började med namnlekar, eftersom vår lärare inte kunde våra namn, men nu vet hon lolo.
För ca 2 dagar sen började jag se på en anime som heter Sengoku Basara - as grym! Något som jag behövde just nu: en anime inte komedi, inte romatik, ska ha action, fast inte vara sån där jobbig action(svårt att förklara). Sen visar det sig att den animen är hela tiden action och några roliga bitar också, men as heta killar!!!~
För ca en timma sen blev jag klar med hela serien, båda säsongerna och filmen. Filmen ÄGDE.
Om några timmar nu, är det skoooola... jag måste verkligen sova tidigare... Men det går inteeee... sob sob. Sen har jag också japanska senare, längtar tills jag träffar kompisarna:''sensei'' och ''pöjken'' XD

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback