rewatch'd tiger & bunny ♥


Igår började jag se på Tiger & Bunny igen, och såg precis klart animen igen. Ooohh va jag älskar den~~ Den är ju jätte mysig♥ En klassic känsla med superhjältar + ny teknologi osv. Sen så ääälskar jag karaktärerna, speciellt Kotatsu! Kotatsu och Barnaby är så gjorda för varandra♥
Som jag sa innan så har jag precs sett klart på sista avsnittet. Jag hade heeeelt glömt bort den sista scenen!!! Där pojkens pengar flyger in i vattenpöl och man får se märket!! Asså jävlar!!! Jag vill ha en fortsättning!!! Jag bara måste!! De kan ju inte bara ta slut så!! ...jag har ju hört att det ska komma ut 2 st filmer.. men jag tror inte det är fortsättning från animen... aaahhh jag vill ha en säsong 2 !!!!

Tiger & Bunny are so made for eachother♥
Kotatsu & Barnaby are so made for eachother♥
Någon mer än mig som också sett den här serien? 8D Well... can't blame you.. Jag har ju sagt det här innan, min smak varierar så mycket.. jag kan gå från världens lugnaste serie till världens action serie - och älska dom båda lika mycket. Ett bra exempel på ''lugnaste'' och mest ''gråtande'' anime är AnoHana(Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai) och ett exempel på en action fullspeckad anime med massor av fighting scener är Sengoku Basara. Jag älskar båda lika mycket, båda har sina höjdpunkter och nedpunkter, men båda är en av de bästa serierna jag sett! I was well raised not to judge a style before I know the whole story~
Hahah.. men faktiskt så tycker jag att Tiger & Bunny är på en gräns där många kan kolla på den och tycka om den.. men vad vet jag x3

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback