Puh

Mitt förra inlägg var fullt med negativitet. Nu har jag äntligen skrivit av mig. Känns awesome. Nu är mina föräldrar hemma. Som vanligt, så kommer jag inte säga till dom vad min bror säger till mig, eftersom dom aldrig tar mig på allvar. Alla är ju på hans sida, han som är lång, vältränad, smart, pluggar osv. Liksom varför inte? Jag menar, om det var att välja mellan mig eller honom, så skulle dom nog valt honom. Jag är inte smart inom nästan alla ämnen, jag är ett G och kanske några VG barn. Jag är heller inte särskilt snygg heller, eller ens söt. Sen kommer min brorsa, han fick nästan att MVG, bra på att plugga, försöker mycket. Vältränad och har en go flickvän. Det är faktiskt sorligt att jag kom på det precis nu... Att om mina föräldrar skulle välja mellan oss två, då skulle de direkt bli adios girly.
Hahahahahah omg.... jag tänkte skriva positiva saker nu... men nu kom det andra känslor... det här är bara sorligt...

Kommentarer
Postat av: Suukichan

Nu tycker jag att du borde bli en glad tjej.. :''3 Sådetså!

2012-02-19 @ 18:34:03
URL: http://suukichan.blogg.se/
Postat av: anna

GILDAAAAAAAAAAAAAAA <3

2012-02-20 @ 14:14:09
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback