melodifestivalen

Tjatja !! Har precis sett på melodifestivalen med familjen min♥
Jag börja direkt skratta. Underbara Sean Banan var ju med, och han var t.o.m den första som sjöng, hahah han är så löjligt bäst♥ Jag är glad att han fick en andra chans!!
Inte nog om det! Dead by April gick direkt till globen!!! I'm so freaking happy!♥ Happy!!!(plus så känner jg mig stolt över att ha alla deras autografer, fufufu ohhyeeeh)
Dead by Aprils låt var as bra. Sean Banans låt var as kul. Maries låt var fan bäst (Salt and Pepper, synd att hon inte gick vidare). Men jag håller tummarna till att Sean Banan ska vidare till globen sen~

Dead by April ♥

Sean Banan♥


Vilka var era favoriter idag?

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback