Hohoho

Jag känner att jag har inte varit så aktiv här. Tyvärr så kommer det fortsätta så... fram tills jag känner mig ''aktiv'' igen. Mina ''dator känslor'' har åkt upp och ner senaste tiden.
Hmm... jappjapp... jag kan berätta lite om hur min dag har varit.

Sov mycket bra. Vaknade klockan 6, somnade om igen och drömde en sjuk dröm. Vaknade klockan 7, skakar av mig drömmen och somnar om igen. Vaknade klockan 8 och insåg att jag drömde ännu en sjuk dröm... Men whatevs... Sen satte jag på datorn medan jag låg på sängen. Sen vaknade jag klockan 9... jag hade visst somnat igen. Jag börja fixa mig själv och gick sen till skolan.
Vi i klassen har börjat diskutera kring en resa utomlands nästa påsklov (när vi går i 3an). Mina kompisar som går i en annan samhälls klass, deras klass ska åka till London om någon vecka. Jag önska jag också kunde åka till London... suuuuuck...
Resten av dagen har jag pratat med min kompis.. och pluggat. Sen hade vi grupparbete i religion... vår grupp är väl...rolig... hahah. Men även där så pluggade vi inför provet.
Sen var det dags för prov, det gick väl...bra? Vet inte exakt... Efter provet gick vi hem! Sen fick jag reda på att en klasskompis hade glömt bort sin jacka i biblioteket, han gick tillbaka för att hämta den och såg att en 10 årig flicka hade på sig hans jacka och gick runt... that's sick..
Seeeen gick jag hem. Var hemma i ungefär en timma, sen gick jag ut igen för att träffa en kompis, eftersom hon slutade så sent. Vi hade inte träffats på länge, så det var både trevligt och roligt att vi sågs idag (A)
Vid klockan 6 tiden var jag hemma. Jag vet inte direkt vad jag har gjort fram tills nu... men nu sitter jag här framför datorn. Känner mig... jag vet faktiskt inte... jag har olika känslor just nu: So happy I met my friend - So happy, har inge mer prov den här veckan - Not that happy nu när två konstiga personer följer mig på twitter... kanske bara jag som är paranoid(hoppas att dom slutar följa snart lol) (jag menar konstiga som i... I love to f***.... seriöst... vem fan skriver sånt skit!?...jo dom två... tror jag blev nu av dom) - Not that happy att jag är trött och orkar inte med dagen... plus mycket mer blandade känslor... aaaahhhhahahaha

Nej men nu ska jag försöka hitta något roligt att titta på, en serie... gärna ingen asiatisk eller anime eller manga... jag har ingen aning varför jag plötsligt inte orkar med någon av dom... Det här har hänt en gång innan också, men efter en vecka blev jag en dubbelt ''anime + asian'' nörd...hahahha. Men nu, sedan sportlovet, har jag inte orkat kolla på sånt...[Tro inte att jag har tröttnat på det! Bara en kort paus]. Det är nog ändå bra just nu, jag kände att jag svängde bort från allt annat i världen XD Ska ta och kolla en avsnitt av Sons of Tuscon... och sedan hitta något annat ''mysigt'' att kolla på..

Kommentarer
Postat av: Suukichan

Förstår hur du känner dig.. :'>

2012-02-21 @ 19:55:24
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback