ConFusion

Halloj igen!~

Ville bara droppa förbi och säga; aaaAAAAAAA confusion snart! Första konvent, skulle egentligen på Uppcon iår..men de blev ju inget av.. så nu blir det ConFusion!! Känner mig riktigt taggad!! Men också lite nervös hahaha xD

Why? Jag kmr nämligen träffa en kompis IRL för första gången efter ca 7 år. Det här är inte första gången jag träffar ngn över nätet hahah, har haft sånna träffar lite då och då under åren. Och alla jag träffat har varit super trevliga hela tiden, så jag längtar tills jg träffar den här kompisen också <3 Fast vädret förstör mig ;A; Jag ville ha på mig mina snygga skor(haha lol) men snön som började i måndags sög mig...
Såhär ligger vädret till just nu, fast det kan förbättras(eller bli värre) så var redo alla!
Vem mer är taggad för ConFusion!? Hahah, jag kommer komma dit lite senare efter de öppnat, eftersom jag har skola, matteprov och någon marknadsförings inlämning. Så innan 3 tiden befinner jag mig på plats! Jag kommer antingen springa runt som en vilse skitunge, ELLER vara en stor fangirl och vill krama och ta kort på alla~

Tyvärr kommer jag inte cosplaya.. eller...jag vet inte om de ens räknas som cosplay hahaha på fredagen TROR jag att jag kommer ha på mig en röd Matryoshka hoodie.. sen KANSKE på lördagen TROR jag att jag kommer försöka klä mig som en skolflicka... tror jag kommer faila på de...men jag har kjolen lol XD

Känner mig ändå taggad nu~~ Suukichan, om jag nu ser dig (vilket jag tror jag inte kommer göra..för jag måste ha naturbegåvning för att hitta runt i de stället) så kommer jag försöka komma fram och hälsa - om jag inte plötsligt blir jätte blyg (vilket jag kan plötsligt bli - de är inte vanligt..men de händer).

Om någon mer ska dit, hojta till nu!!! Jag vet nu inte om jag ska presentera mig som hizumaki, gilda eller gil, eller något annat.. ''Hej jag är ännu en Glenn''... hahahah jag hatar den här veckan så jäkla mycket att jag t.o.m skriver skit just nu~~ Yaaayyyy imorgon har jag prov, OCH på fredag har jag matteprov... kill me soooooftlyyyyy... jag kommer antingen vara helt borta i huvudet under ConFusion, eller små blyg(vilket betyder att jag kan vara små deppig). Men jag ska lyssna på en awesome låt hela dagen tills jag blir pepp~

herregud va långt de här inlägget blev... måste sluta skriva..och plugga......Hahahah

Kommentarer
Postat av: Micis

Awww det låter najs - jag blir lika nyfiken varje gång >w< Undrar om och när jag lyckas pallra mig iväg till mitt första convent... ;w;

Tack btw~ x3

2012-12-06 @ 16:55:01
URL: http://swiftflightform.blogg.se
Postat av: Suuki

Svar; ska ju jobba på första konventet ever nu då.. C: annars är det mitt tionde konvent~

Vet inte om det finns något bra ställe att ha jacka...det kanske finns skåp men jag vet inte. Har inte kollat runt så mycket än. C:

Jag ska vara activityfunkis, vi är bara nio stycken så jag kommer antagligen synas. Har lila hår med nån gnutta blått i luggen~ kommer även vara i peppteamet så kommer vara överallt.. C:

Själv så presenterar jag mig som Madde..för att det är mitt riktiga namn.. Höh.. 8D

2012-12-06 @ 17:05:14
URL: http://suukichan.blogg.se
Postat av: Suuki

Och tack~

2012-12-06 @ 17:05:28
URL: http://suukichan.blogg.se

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback