herregud.. så fail xD

Då tänkte jag skriva om Gangnam Style idag. Och hur den här koreanska låten har tagit över så stort och bra överallt XD Seriöst.. jag minns fortfarande första veckan då den kom ut på youtube, då sa jag: ''Oh my god vilken cp låt men catchig~ Den här kommer nog få någon miljon ;A;''. Jaha folk.. Den är redan uppe över 50 miljoner - och lyssnas inte heller bara av kpop fantaster, utan andra också xD

Här nedan är låten (och videon) på Gangnam Style;
 
Kan börja med att säga att min äldre brorsa sitter och lyssnar på den här låten varje jäkla morgon när han byter om och fixar sig - och jag kan säga att han INTE är en kpop fantast, eller ngt nära ens. Och det löjligaste också är att i skolan så spelade dom den här låten på den där ''lekdagen''... den här låten kommer säkert snart på radio hahaha seriöst vad är det som händer XD

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback