Sakamichi no Apollon

Såg precis första avsnittet av Sakamichi no Apollon.
Och jag blev riktigt riiiktigt chockad över hur bra den är!! As glad att jag gav den en chans~

Han är så mumsig(lol)~ Men nu hoppas jag faktiskt att låtarna/spelningarna(?) också blir skit bra. Första avsnittet var så mysig och bra. Jag kommer garanterat att följa den här serien. Lite sur är jag bara... Vissa scener är så söta, och jag blir liksom; kyaaaah~~ just kiss already!! ... fast...

Tyvärr är det ingen shounen-ai det här ;__; den har kategorin romantik, men jag tror det kommer vara med den bruden som dom är kompis med... aja, jag kommer ändå följa den här serien och älska dom mysiga och awesome moments som kommer~~ oh ja~~

Kommentarer
Postat av: Suukichan

sv; tack så mycket~~

Fast.. Jag har försökt träna men det är lite skumt.. Om det är jättestor skillnad på level borde man ju få jättemycket xp om man dödar pokemon i hög level.. Men det får inte jag.. Får typ lika mycket xp som om man dödar någon i lvl 45 typ.. ;__;

2012-04-13 @ 10:16:27
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback