puuuh ~~

Nu har jag visat lite, vilka nya låtar jag börjat lyssna de här senaste månaderna. Det finns även många mer, med dom här är sk, mitt beroende, alltså att jag kan sitta och lyssna på dom här i en hel vecka utan att tröttna.

Hoppas att ni gillade ngn band, eller låt, jag älskar ju alla som jag rekomenderat. Och EXO är den nya drogen, nu när (iaf snart) Super Junior kommer ta en ''paus''  (eller har redan en....typ xD). Men hoppas ni tycker om ngra av dom ''nya banden''. Så som EXO K/M, Nu'est, B.A.P eller den goa (som inte är så jätte ny lol) Block B. Alla är gudar för mig. Seriöst va korenska och kinesisk musik tar över mig.

Ha en awsume påsklov nu! Hoppas ni ''fiestar'' med dom här låtarna (A), Själv, nu när jag nästan alltid är ensam hemma, har jag högsta volym och lyssnar på NalinA - and dance along! GO GO GA GA GO GO GA GA ~~

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback