Pokemon black2 and white2

Jaaa~~ Nu har äntligen några bilder släppts på dom nya pokemon spelen; Pokemon Black 2 & White 2. Känner mig riktigt taggad inför black 2 (för ngn månad sedan spelade jag klart min vanliga Black - ska bara byta lite pokemon och få event pokemonen nu). Här nedan är en bild som har släppts;

Det här är också dom nya spelkaraktärerna, och rivalen. Rivalen ser HAWT ut. Fan... jag gillar killspel karaktären mer än tjejen... jag vill va en kille den här gången... men fan... jag är ju tjej...och vill vara tjej (och använda mitt namn, som jag alltid gjort på alla andra spel), men... killen... är... mer... awesome... fast jag tror jag kommer ändå välja tjejen... sigh... Men aja, det har kommit lite information ut också, så som att den här spelet ska utspela sig 2 år efter pokemon black & white, mkt intressant owo~~
Och det ser ut att inte vara några nya pokemon(?) som jag vet iaf. Men jag ser en ny pokedex!!... en ritkigt gigantisk O_O Ser fram emot det här spelet... har ganska lång tid nu på mig att försöka klura ut om jag vill spela som kille eller tjej... aaahhh, så svårt... jag vill ju vara tjej för jag själv är tjej, och att jag kan skriva mitt egna namn där och digga det. Men jag tycker killen ser så mkt bättre ut än tjejen (t.o.m sötare), men jag vill dock inte skriva mitt egna namn >_> ... jag kanske inte ska vara så petig lol XD

Kommentarer
Postat av: Suukichan

DEt går inge bra för mig på mitt black efter ligan.. Det blev ju helt plötsligt jättehög level..;__; sob

2012-04-12 @ 19:15:34
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback