omg serie kväll ~~~


Ikväll blir det Kuroko no Basket, med Kagami och Kuroko! Bästa teaaamet ever, fufufu, I know u like eachother (A). Och inte bara de! Utan om några timmar (4 - 5 timmar) kan jag se Legend Of Korra avsnitt 3!!! Längtar så mkt!!!!! Och inte heller det! Snart ska jag ta och kolla på nya avsnittet av Supernatural! Lördag är offeciellt bästa dagen i veckan nu. I am in heaven!!
Ohh! På tal om Legend of Korra, SPOILER för personer som inte vill veta vem som lever..; the fire king is still alive!! Zuko lever fortfarande, hell yess!! Han är 84 år eller ngt stod det, och reser runt världen; han gav hans plats till sin dotter... och han har en freaking dotter!! Hahah omg XD

Kommentarer
Postat av: Swiftflightform

OMG Zukoo!<33 Plötsligt gillar jag LoK ännu mer... haha :'3

2012-04-21 @ 14:18:29
URL: http://swiftflightform.blogg.se/
Postat av: Suukichan

Zuko... QwQ

2012-04-21 @ 15:00:00
URL: http://suukichan.blogg.se/
Postat av: Suukichan

Jag vill kunna läsa klart den.. Men jag kan ju inte japanska så jag får sitta och vänta på att någon översätter.. ;_; Men kommer jag bli besviken? D: Du gör mig rädd när su skrev så.. ._.



Tror inte att super lovers är klar men de är sega på att ladda upp nya kapitel....



*är fortfarande lite rädd över det där om att inte göra mig besviken..*

2012-04-21 @ 16:42:38
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback