omg omg omgomgo

såg precis episode 3 av lok!!! omg omg
Aahhhh, jag trodde att jag skulle tycka om Amon, men nu ogillar jag honom starkt mycket O_O Jag är glad över att de var fina Makorra moments i serien, och några liiite roliga scener XD och AMG, nästa veckas avsnitt blir ju ännu bättre O_O Amons röst är också HET xD men han gör mig..så...arg :C alla dom equalists gör mig arg!! ;3; dom skada mina babys !!! Min Mako och Bolin ;__; AaAAAhhh jag vill ha nästa avsnitt O_O men nu ska jag faktiskt vänta på att avsnitt 3 kommer ut på nätet i bra kvalité också 8D

Kommentarer
Postat av: Suukichan

Sitter själv här och väntar på att den ska komma ut på nätet.. ;w; weeee~~

2012-04-21 @ 17:41:05
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback