oh god gintama, why are you so amazing!?


Nedå, fortsätt, jag gråter inte, inte alls, det är ju inte som om jag har ngt hjärta, fortsätt, snälla, tårar, hahah, för mesar... bara... att... fortsä...fortsätta... fyfaaan *snyfft*
oh god, the pain, Shouyou-sensei !!!!! oh god... och människor klagar på att Gintama är bara löjligheter och komedi, seriouslyy... jag vill t.o.m ha tillbaka komedin just nu, det är ju det som representerar Gintama.. jag klarar inte av de sorliga moments, dom trycker ner mig för mkt ;3;

jusste, jag skulle göra en recession om gintama snart, en väldigt noggran (och ganska... lång), men jag kommer också vara väldigt... försöka vara väldigt detaljerad xD Eftersom det har nästan gått ett år av ''beroende av Gintama'', så mycket kan hända på ett år... så mycket, men samtidigt så lite...

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback